Ali lahko zaupamo katalogom turističnih agencij?

Katalogi, časopisni ali spletni, so eden od najpogostejših načinov, kako se turisti odločajo za rezervacije in zakup svojih počitnic. Seveda pri izbiri iz katalogov vselej obstaja dilema, ali bo ponudba na destinaciji istovetna s ponudbo, ki jo turistična agencija oglašuje v svojem katalogu. Obstajajo raziskava, ki so skušale ugotoviti, koliko lahko običajen turist zaupa ponudbam iz kataloga.

potovanja-2

Vprašanje zaupanja ponudbam iz kataloga je v današnjem času še toliko bolj pereče. Mnogi potrošniki so se v nekaj preteklih letih odločili, da svoje počitnice rezervirajo in organizirajo kar sami, preko katere izmed spletnih strani naših turističnih agencij. Pri takšni organizaciji počitnic je seveda nujno, da zaupamo spletni ponudbi, ki jo agencija oglašuje. Še sploh je vprašanje zaupanja odločilno, če se kot turist odločimo za strokovno vodstvo izleta ali potovanja ali pa, če si želimo v celoti potovati s turistično agencijo. Pri takšni odločitvi se seveda potrošniku takoj zastavi vprašanje, ali bo ponujena turistična storitev dosegla pričakovano raven. Če torej v katalogu izberemo določen aranžma in smo tik pred izvedbo plačila, je vendarle smiselno pomisliti, ali bomo na počitnicah zares dobili to, kar nam agencija obljublja.

Po raziskavi, opravljeni med nekaterimi večjimi slovenskimi turističnimi agencijami, izgleda, da slovenski turistični ponudniki zagotavljajo istovetno kakovost tega, kar je obljubljeno v katalogu. Kljub njihovim zagotovilom, pa se vendarle najdejo turisti, ki so imeli z nekaterimi našimi agencijami slabe izkušnje. Navadno je šlo za razočaranje zaradi nastanitve ali hrane. Najredkeje so se turisti pritoževali nad agencijami kot so Kompas, Oscar itd. Pred dokončno odločitvijo zato preverite po forumih ali med znanci, kakšna je kakovost in raven storitev agencije, pri kateri nameravate rezervirati počitnice. Če imajo slab sloves, je namreč velika verjetnost, da bo slab glas segel tudi do vas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *