Kazalo:
Vsaka klima za avto ima vgrajen kompresor, ki predstavlja najpomembnejši rezervni kos, saj poganja celoten klimatizacijski sistem, kjer med delovanjem vbrizgava hladne hlape iz hladilnega sredstva v kondenzator, pri čemer se hlapi nato pretvorijo v tekočo obliko. Kompresor je tako povezan s kondenzatorjem in pri tem odgovoren za postopek hlajenja.
Ob okvari klimatske naprave, ko je poškodovan celoten sistem za hlajenje in dovajanje zraka v notranjost vozila, je potrebno kondenzator klime za avto tudi zamenjati. Ti avtomobilski deli za odpravo okvare na klimatizacijskem sistemu so na voljo v specializirani trgovini z avto deli Silux, kjer lahko poiščemo originalen kondenzator za določen model in tip vozila z letnico izdelave.
Menjava termostatskih ekspanzijskih ventilov v klimatski napravi
Termostatski ekspanzijski ventili so rezervni avtomobilski deli v hladilnih in klimatskih sistemih, ki nadzorujejo količino hladilnega sredstva, katero se sprošča v uparjalnik. Tako ekspanzijski ventili ohranjajo stabilne vrednosti temperature v hladilnem sredstvu pri izstopu iz izparilnika in temperaturne vrednosti pri trenutnem tlaku.
Ekspanzijskim ventilom pravimo tudi merilne naprave v klimatizacijskem sistemu, saj so zasnovani tako, da učinkovito nadzorujejo nenehno pretočnost zadostnih količin hladilnega sredstva. Tudi ekspanzijske ventile je mogoče kupiti za specifičen model vozila, saj se razlikujejo po obliki in določenih lastnostih.
Sklopke kompresorjev kot rezervni deli za klimatizacijski sistem
Klima za avto je sestavljena tudi iz sklopke kompresorja, kjer ti avtomobilski deli za hladilne sisteme opravljajo nalogo krmiljenja prenosa moči iz motorja v klimatsko napravo vozila z uporabo naslednjih petih sestavnih delov, kjer vsak izmed njih opravlja svojo nalogo.