Kazalo:
Koraki, ki so dolgi cela leta!
Spletno oglaševanje se premika s hitrostjo svetlobe in da bi uspešno sledili spremembam, moramo biti kreativni in bolj pozorni in se pripravljeni prilagajati, kot kadarkoli do sedaj. Internet je spremenil celoten način komunikacije, s tem pa tudi kako se podjetja oglašujejo po svetu.
Spletno oglaševanje je oblika oglaševanja in dela marketinga nekega podjetja, ki uporablja internet kot glavni kanal za promocijo sporočil potencialnim potrošnikom ali pa kot enega od njih, če želi uporabljati tudi druge medije, kot so radio, televizija in časopisi.
Več načinov za kvalitetno promocijo
Spletno oglaševanje temelji v prvi vrsti na oglasih, ki jih naši potencialni kupci vidijo na različnih spletnih straneh. Bolj izkušena podjetja se zavedajo izjemnega pomena spletnega oglaševanja in skoraj da ni več podjetja, ki se danes ne bi poslužilo tega izjemnega orodja. Seveda imajo podjetja na internetu na razpolago precej široko razvejano možnost komunikacije s končnimi kupci ali poslovnimi partnerji. Ena od možnosti je denimo email marketing. Ta deluje tako, da se kupec na naši spletni strani vpiše na e-poštni seznam in potem prejema obvestila o naših storitvah, novih izdelkih, akcijah, dogodkih in podobno. Pošiljanje sporočil na e-pošto je za marsikoga zelo nadležno početje, saj tudi sami ravno ne maramo, da nam nekdo vedno znova pošilja reklame. A vseeno se v praksi tudi ta način izkaže za precej uspešnega.
Druga možnost je ustvarjanja marketinga in vodenje blagovne znamke preko socialnih omrežij, kjer ciljamo na množico različnih kupcev. Bolj ko so ta omrežja mlada, večji potencial za rast ima neko podjetje, pogosto pa velja, da se na njih zbira tudi mlajša klientela. Marketing preko iskalnikov je naslednja od možnosti, deluje pa tako, da si preprosto kupite nekaj ključnih besed, kupci, ki bodo iskali po teh besedah, pa bodo videli vašo stran izpostavljeno. Tovrstno spletno oglaševanje vrača dobre rezultate, saj lahko kupca programi sledijo, spremljajo njegove navade, kaj vpisuje v brskalnik in na koncu na podlagi tega generirajo oglas, ki naj bi bil zanj najbolj privlačen oziroma mu ga ponudijo natančno v tistem trenutku, ko izgleda najbolj ranljiv in dojemljiv za nakup.
Še ena možnost oglaševanja so pisane oglasne pasice ob strani ali na vrhu strani, na katerih vidimo slike izdelkov ali ime podjetja, kupec pa se lahko hitro odloči za eno izmed njih in po kliku se že znajde v vaši trgovini. Takšno spletno oglaševanje je prisotno že vrsto let in se v osnovi ni zelo spremenilo, če je dinamično in ne preveč agresivno, pa dosega dobre odzive.
Zgodba proda vse
Spletno oglaševanje temelji na popolni posvečenosti kupcem, saj so poleg idej in partnerstev ravno oni življenjska ali gonilna sila nekega podjetja. Pri spletnem oglaševanju je potrebno razumeti, da ljudje porabijo denar takrat, ko razmišljajo z razumskim in čustvenim delom možganov istočasno in najbolj privlačna strategija oglaševanja mora vsebovati zgodbo obeh.
https://www.youtube.com/watch?v=Q7a5yQ3Xn44