sreda, 9 septembraNajnovejše novice iz slovenskega spleta

Okrepitev telesa s treningom za moč brez opreme ali uteži

Prsne mišice se najbolj utrdijo tako, da med treningom za moč brez opreme, telo potiskamo od površine.  Pri tem obremenjujemo mišice spodnjega ramenskega obroča. Pri različni postavitvi dlani na površino, pa silo prenašamo na različne mišice. Pod najbolj učinkovite vaje za oblikovanje prsnega predela spadajo široke sklece v opori.

Vadba  za roke

Pri fitnes treningu za moč brez opreme za področje rok pridejo v poštev sklopi petih vaj, kjer uporabljamo različne mišice. Oblikovati skušamo predvsem triceps, biceps in mišice rame.

Treningi za moč brez opreme: vadba za roke

Med najbolj učinkovite vaje za roke uvrščamo peklenski priteg, diamantno skleco,klečeči iztegovalec,  diagonalni potisk, ujetnikov dvig in podobne vaje.

Trening trebušnih mišic 

Trebušne mišice je težje oblikovati, saj trening za moč brez opreme zahteva sklop različnih gibalnih vzorcev. Za oblikovanje t.i. six packa moramo prepletati trening trebuha, kolen, rok, zunanjih poševnih trebušnih mišic, notranjih poševnih mišic, prečne trebušne mišice in mišice prsnega koša.

Vsi ti različni deli telesa se oblikujejo šele s pomočjo kombinacije različnih vaj. Najpogosteje se izvajajo različne oblike trebušnjakov. 

Nadaljujte s prebiranjem celotnega članka z naslovom “Okrepitev telesa s treningom za moč brez opreme ali uteži“.

Članki iz iste kategorije: