Na zadnji NT konferenci (največji IT dogodek v državi vsako leto) sem se pogovarjal z enim izmed znerviranih sistemcev, ki ga je najbolj motilo to, da se Windows 10 vedno skušajo posodabljati ravno takrat, ko je to najmanj potrebno, kriv je pa vedno on. Popravki so sicer tema za kakšen drug blog prispevek, ampak najbolj zanimivo mi je bilo, kam se je debata razvila naprej.
Še posebej všeč mi je bilo tole:
“Ej, Matic, a si opazil, da so prav na vseh slikah v promocijskih materialih, s katerimi nas snubijo proizvajalci, vsi white-collar [pisarniški] delavci nasmejani, vsi zavzeti, delavni, komaj čakajo, da bodo spet lahko delali z računalnikom, telefonom, tablico, nekaj kažejo na tabli in se sploh zabavajo?”
Kaj bi mu drugega odgovoril, kot z “ja”. Sem že vedel, kam pes taco moli.
“Pa mi povej po pravici, če to res ustreza realnosti. A ni bolj tako, da so uporabniki živčni, jezni, besni na to, da se mu računalnik posodablja zjutraj, ko prižge računalnik in bi rad kaj delal, ali pa se mu to zgodi med sestankom. Pa tiskalniki so najbolj neumne naprave, kar obstajajo in še noben proizvajalec ni naredil tiskalnika, ki bi delal … vsi bi tisto kišto najraje vrgli ob tla …”
Jap, tole so stvari, ki bi jih lahko proizvajalci drugače naredili. Ni pa vedno krivda na strani velikih IT podjetij, velikokrat smo (ste, so) krivi tudi uporabniki.
Najpogostejši povzročitelji težav z računalniško opremo
Prepričan sem, da poznaš nekoga, ki je imel težave z računalniško opremo in se mu je računalnik pokvaril ravno v trenutku, ko je prav zares potreboval tisti dokument, na katerem je delal že cel vikend. Po možnosti je šlo za diplomsko, magistrsko ali doktorsko delo.
Pisanje besedil Bizkorner.si